آلبوم موسیقی مذهبی «غزال حرم» با صدای عین الله رضایی و آواهای عارف قزوینی ، مشكین و امیر مسعود رضایی توسط مركز موسیقی حوزه هنری روانه بازار موسیقی شد.
به گزارش مجله موسیقی ملودی در اين آلبوم موسيقايي ويژه ايام ماه محرم قطعات «خرابه» با شعر منسوب به جوهري و آهنگ عارف قزويني ، «دير راهب» دوبيتي از ابو سعيد ابي الخير و آهنگ مشكين ، «در درياي نجف» شعر وآهنگ حسين حاجي بابا ( مشكين )، «غزال حرم» ، «ساقي بيساغر» و «لب تشنگان» شعر و آهنگ عين الله رضايي و امير مسعودرضايي ، «شب وصل» غزل فيضي دكني و آهنگ عينالله رضايي به علاقه مندان موسيقي عرضه شده است.
براساس اين گزارش در معرفي اين اثر موسيقايي مذهبی آمده است: در هر گوشهاي از جهان آيينهاي متنوعي وجود دارد كه هريك بيانگر فرهنگ و سنن آن نواحي است.در كشور ايران هم ايام سوگواري خامس آل عبا،حضرت امام حسين(ع) يكي از پر شورترين مراسمي است كه هر ساله با شكوه خاص خود آلام شيعيان را تسلي ميبخشد و پيروان سرور شهيدان ضمن سياه پوش کردن در و ديوار با برپايي مراسم عزاداري به خصوص سينه زني عشق خود را به خاندان نبوي نشان مي دهند . يكي از سبك هاي سينه زني كه از قديم الايام وجود داشته اما به دلايل عديده مسكوت و بلكه متروك گشته سبك و روش «زمينه خواني» است.
متاسفانه هنوز هم اكثريت قريب به اتفاق ايرانيان حتي اسم آن را هم نشنيدهاند در صورتي كه اين گوشهاي از آداب و در حقيقت يك ميراث فرهنگي به شمار ميرود.
شايد اگر اين روش سينه زني و نوحه خواني معرفي ميشد بسياري از سبكهاي موهن امروزي مجال ظهور پيدا نميكردند و موسيقي رثايي ما در قالب آهنگ و ترانه فلان آوازه خوان و آواز پاپ بيان نمي شد.
در نوحهخوانيهاي معمول مداح ، دمي را به سينه زنان منتقل كرده و جواب ميگيرد اما در زمينهخواني در هر فرازي دم و ضرب آهنگ تغيير ميكند بدون اينكه مستمع فضاي اصلي را از دست بدهد و اين امر به وسيله مياندار با لحن نوحهخوان هماهنگ ميشود و هر نوحه ملودي خاص خود را دارد كه خواننده مجبور است، چارچوب اصلي را رعايت كند.يعني در حقيقت شاعران اين عرصه به تمام معني آهنگسازي را هم به عهده دارند و اينجاست كه خواننده لزوم دانستن رديف هاي موسيقي دستگاهي ايران را احساس ميكند.
شاعران معدودي در اين عرصه به نغمه سرايي پرداختهاند كه سرآمد و مقتداي همه آنها مرحوم حاج حسين بابا متخلص به مشكين است كه به حق در استادي او شكي نيست.»