آلبوم موسیقی «قطره» با سهتار نوازی «فریبا هدایتی» توسط موسسهی فرهنگی- هنری ماهور منتشر شد. در این آلبوم موسیقی، «بهنام معصومی» با نواختن سازهای تمبک و کوزه، هدایتی را همراهی میکند.
به گزارش مجلهی موسیقی ملودی، فريبا هدايتى نيك فكر متولد تهران، از كودكى همراه نواى نى پدر با موسيقى آشنا شد. از سال ۱۳۶۱ آموزش سه تار را نزد زنده ياد عطاءالله جنگوك آغاز كرد و رديفها را نزد ايشان به اتمام رساند.
او آموزش دورهى عالى و بداهه نوازى را از سال ۱۳۶۶ نزد حسين عليزاده شروع كرد و از محضر ايشان بهرهها جُست. همچنين سبك هاى مختلف سه تارنوازى را نزد استادان جلال ذوالفنون، داريوش طلايى و زنده ياد احمد عبادى نيز تجربه كرده است.
وی آهنگسازى و سرپرستى گروه «آواى دوست» را از سال ۷۸ تاكنون برعهده داشته است. همچنین از دیگر فعالیتهای حرفهای فریبا هدایتی به اجراى كنسرتهاى متعدد از جمله: فستيوال فاس در مراكش، فستيوال سن فلورانس در فرانسه، كنسرت در تالار وحدت، تور هلند (Rasa)، تور اسپانيا، اجرا در تئاتر شهر پاريس، بزرگداشت مولانا در Sodra Teatern و Pustervik سوئد و غيره میتوان اشاره کرد. و نیز آهنگسازى و نوازندگى در سىدى روزنه که در خارج از کشور منتشر شده است و حضور در سیدی «آسمان مراکش» از آثار منتخب فستیوال فاس از دیگر آثار منتشر شده از این هنرمند هستند.
سيد بهنام معصومى، متولد ۱۳۶۵ در تهران. از سال ۱۳۷۷ شروع به فراگيرى تمبك كرد. او از آموزشهاى هنرمندانى چون رامين رحيمى، آرش فرهنگفر، مسعود حميدى و پژمان حدادى بهرهها جست.
همچنين در اجراى موسيقى فيلمهاى چناران و كلوت و نيز اجرا در چندين گروه مختلف در سطح كشور همكارى داشته و از سال ۱۳۸۱ عضو پيوستهى گروه «طلوع» است.
فریبا هدایتی در مورد این اثر میگوید: قسمت اول (افشارى) برداشتى شخصى است كه از رديف آوازى گرفته شده است. هنگام اجراى گوشهها و آرايش ملودىها، صداى ماندگار و زيباى قمر همواره در گوشم طنينانداز بوده است. در اينجا در گذار از افشارى به مقام صبا الگوهاى ملوديك و ريتميك با بيان آزادترى نسبت به رديف سنتى اجرا شدهاند.
قسمت دوم (چهارگاه) باوجود اينكه كار سنتىاى نيست اما از ويژگىهاى موسيقى سنتى، با برداشتى جديد، برخوردار است.